جذب 1800 حامی جدید برای فرزندان محسنین و ایتام سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3723204
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

جذب 1800 حامی جدید برای فرزندان محسنین و ایتام سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال تعداد یک‌هزار و 883 حامی جدید برای 2 هزار و 901 کودک در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در استان جذب شد.

جذب 1800 حامی جدید برای فرزندان محسنین و ایتام سیستان‌وبلوچستان

سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال تعداد یک‌هزار و 883 حامی جدید برای 2 هزار و 901 کودک در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در استان جذب شد.
وی اظهار کرد: طرح «اکرام ایـتام» از جمله طرح‌هایی است که با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های مختلف معیشتی، تحصیلی و درمان اجرا می‌شود و طی آن، افراد نیکوکار با تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین در طول ماه مبارک مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالا، جهت برپایی سفره‌های افطاری و اطعام نیازمندان در سطح استان جمع‌آوری شد.
وی با بیان اینکه در این ایام 7 هزار و 650 سبد کالا میان مددجویان تحت پوشش و به‌ویژه نیازمندان ساکن در حاشیه شهرها در سرتاسر استان توزیع شد، افزود: ارزش ریالی هر سبد غذایی یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.
عبادی با اشاره به توزیع 81 هزار و 74 پرس غذای گرم میان نیازمندان، اظهار کرد: تعداد 22 هزار پرس غذا نیز با مشارکت سپاه، آستان قدس رضوی و کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

captcha