برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن فنی‌وحرفه‌ای در زاهدان
کد خبر: 3791980
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن فنی‌وحرفه‌ای در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر اجرایی مسابقات قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان یکشنبه، 5 اسفندماه در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن فنی‌وحرفه‌ای در زاهدان

احمد سلیمانی، دبیر اجرایی مسابقات قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان یکشنبه، 5 اسفندماه در زاهدان برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان ۲۶ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از یک‌صد شرکت کننده بانو و آقا، بزرگسال و نونهال، در زاهدان برگزار شد.
دبیر اجرایی مسابقات قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم، متن و ترجمه نهج‌البلاغه، تفسیر سوره مبارکه یس و اذان به رقابت پرداختند.
سلیمانی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه فرهنگ قرآنی بین کارکنان، خانواده کارکنان و کارآموزان و همچنین تقویت نقش آموزه‌های قرآنی در اصلاح سبک زندگی افراد دانست و بیان کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات، 20 تا 23 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha