بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت بانوان را سنگین‌تر می‌کند
کد خبر: 3794456
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت بانوان را سنگین‌تر می‌کند

گروه اجتماعی- مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» به همراه تصویرسازی ناب و ویژه‌ آن که یک بانوی محجبه پرچمدار است، مسئولیت بانوان را در قبال جامعه سنگین‌تر می‌کند.

فاطمه فاضلی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب که در آغاز پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی خطاب به جوانان منتشر شد، بسیار قابل تأمل بوده و در حقیقت، نقشه راه برای تداوم روحیه سازندگی و پویایی نسل جوان است.
وی اظهار کرد: بیانیه «گام دوم انقلاب» به همراه تصویرسازی ناب و ویژه‌ای که برای انتشارش صورت گرفته است، پیامی بسیار خوب و امید بخش برای جوانان بویژه زنان است.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری افزود: در تصویر بیانیه گام دوم انقلاب، اقشار مختلف مردمی از جمله روحانیت، بسیجیان، کارگران، پزشکان و پرستاران، ورزشکاران، فرهنگیان، هنرمندان و دانشجویان دیده می‌شوند، اما نکته قابل توجه پرچمداری کاروانی است که پشت سر مقام عظمای ولایت حرکت می‌کنند؛ پرچم این کاروان نمادین در دستان یک بانوی محجبه قرار دارد.
وی ادامه داد: این تصویرسازی توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به جامعه بانوان کشور را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که معظم له برای ساختن ایرانی آباد و آزاد نقش مهمی را بر عهده بانوان متصور می‌دانند.
فاضلی اظهار کرد: این نگاه امیدبخش رهبری به بانوان، مسئولیت این قشر از جامعه را سنگین‌تر می‌کند؛ زنان انقلابی که همواره دوشادوش مردان در عرصه‌های مختلف، آماده ایثار و از خودگذشتگی در راه آرمان‌های انقلاب بوده‌اند، اکنون نیز باید بیش از پیش مسئولیت‌هایی را که این منشور بر دوش آنان می‌گذارد، شناسایی کرده و در راه تحقق آن‌ها گام بردارند.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف بانوان، تلاش برای ترویج سبک زندگی اسلامی و حفظ کیان خانواده است، زیرا جامعه‌ای می‌تواند سالم و رو به پیشرفت باشد که خانواده‌های آن سالم باشند.

انتهای پیام

captcha