اهل تسنن و تشیع نقاط مشترک دینی خود را برای غلبه بر دشمنان تقویت کنند
کد خبر: 3801813
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

اهل تسنن و تشیع نقاط مشترک دینی خود را برای غلبه بر دشمنان تقویت کنند

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان‌جنوبی اتحاد و انسجام را رمز پیروزی مسلمانان برابر توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: اهل تشیع و اهل تسنن باید نقاط مشترک خود را در دین اسلام بیش از پیش تقویت کنند.

اهل تسنن و تشیع نقاط مشترک دینی خود را برای غلبه بر دشمنان تقویت کنندحجت‌الاسلام محسن مشرفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در حالی که دنیا تشنه عدالت، حقیقت و معنویت بود، خداوند متعال پیامبر اکرم(ص) را مبعوث کرد.
وی با بیان اینکه تمام ویژگی‌های خوب و زیبا در پیامبر اکرم(ص) نهفته شده است، گفت: امروز بشریت تا مقداری که به معارف قرآن نزدیک شده و آن‌ها را دست‌مایه زندگی خود قرار داده به موفقیت رسیده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان‌جنوبی افزود: خداوند متعال قرآن را یک کتاب آسمانی که معارف آن فراگیر است و زمینه‌ساز خروج بشر از ظلمت به روشنایی است، قرار داده است.
مشرفی تصریح کرد: استکبار جهانی به دنبال تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است چراکه با ایجاد تفرقه در میان مسلمانان به اهداف خود می‌رسد و تمایلی به وحدت میان مسلمانان ندارد.
وی ادامه داد: امروز دشمنان حیات ننگین خود را در اختلاف و تفرقه میان مسلمانان می‌بینند تا اتحاد و انسجام را از بین ببرند و ریشه اسلام را برکَنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری به موضوع وحدت میان مسلمانان تاکید داشته و رهبران انقلاب همواره به وحدت میان مسلمانان اشاره داشتند.
مشرفی اتحاد و انسجام را رمز پیروزی مسلمانان برابر توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: اهل تشیع و اهل تسنن باید نقاط مشترک خود را در دین اسلام بیش از پیش تقویت کنند.
وی با بیان اینکه حفظ وحدت و همدلی وظیفه آحاد مسلمانان است، یادآور شد: محور همدلی و وحدت بسیار قوی و مستحکم است که هیچ خدشه‌ای بر آن وارد نیست.

انتهای پیام

captcha