آخرین گروه حجاج سیستان‌ و بلوچستانی عازم سرزمین وحی شد
کد خبر: 3828415
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

آخرین گروه حجاج سیستان‌ و بلوچستانی عازم سرزمین وحی شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: آخرین گروه حجاج اعزامی از سیستان و بلوچستان صبح امروز، ۲۹ تیرماه ایران را به مقصد عربستان ترک کرد.

حسن اعرابی‌مقدم، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: آخرین گروه حجاج اعزامی از سیستان و بلوچستان صبح امروز، 29 تیرماه ایران را به مقصد عربستان ترک کرد.

وی ادامه داد: اولین پرواز حامل زائران بیت‌الله الحرام استان با 240 زائر و 8 خدمه، روز چهارشنبه، ۲۶ تیرماه عازم سرزمین وحی شده بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه امسال یک‌هزار و ۶۴۹ زائر از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان به حج تمتع اعزام می‌شوند، افزود: زوار به‌وسیله هفت پرواز عازم شهر جده می‌شوند؛ همه این کاروان‌ها ابتدا به سمت مکه مشرف شده و سپس در مسیر برگشت، از مدینه به کشور باز می‌گردند.

اعرابی‌مقدم با اشاره به اینکه از این میان سه کاروان مربوط به اهل تشیع و هشت کاروان دیگر نیز مربوط به آقایان و بانوان اهل سنت استان است، اظهار کرد: خانمی ۹۲ ساله از زاهدان مسن‌ترین و زائری ۷ ساله از چابهار نیز کوچک‌ترین زائر حج تمتع امسال از سیستان و بلوچستان هستند که این دو با یکدیگر ۸۵ سال اختلاف سنی دارند.

انتهای پیام

captcha