اعزام دو گروه جهادی از قزوین به مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3829757
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

اعزام دو گروه جهادی از قزوین به مناطق سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ دو تیم از بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) برای ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده به استان لرستان اعزام می‌شوند.

اعزام دو گروه جهادی از قزوین به مناطق سیل‌زده لرستان

زین‌العابدین اصل بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: با حضور برگزیدگان گروه‌های جهادی بسیجیان شهرستان قزوین، تیم‌های اردوی جهادی بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) برای ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده به استان لرستان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دو گروه جهادی ساعت هشت صبح روز جمعه چهارم مرداد ماه از شهر اقبالیه اعزام خواهند شد که یکی از این گروهای جهادی از بسیجیان منطقه اقبال شرقی و دیگری از بسیجیان شهر اقبالیه هستند.

اصل بیگی بیان کرد: طرح جهاد همبستگی ملی در محلات و مساجد مختلف شهرستان آغاز شده که مردم با کمک‌های نقدی در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان هستند و در کنار گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) نیز با حضور خود به یاری این مردم خسارت‌دیده خواهند رفت.

این مسئول گفت: این گروه‌های جهادی به مدت ۱۰ روز در مناطق سیل‌زده استان لرستان مشغول خواهند شد و در کنار آن کمک‌های نقدی و مردمی نیز به این منطقه همراه با این گروه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

captcha