اعلام آمادگی 50 گروه جهادی ملایر برای حضور در طرح جهاد همبستگی
کد خبر: 3830422
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

اعلام آمادگی 50 گروه جهادی ملایر برای حضور در طرح جهاد همبستگی

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اعلام آمادگی 50 گروه جهادی از حوزه‌های مختلف مقاومت برای حضور در طرح جهاد همبستگی ملی گفت: برای بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان تاکنون 37 میلیون تومان هزینه شده است.

اعلام آمادگی 50 گروه جهادی ملایر برای حضور در طرح جهاد همبستگیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، سیدجواد حسینی با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در شهرستان ملایر اظهار داشت: در این طرح از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی با هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به شناسایی خانواده مددجویان این دو نهاد با اولویت محرومیت‌زدایی کرده‌ایم.
وی افزود: در این راستا احداث 29 باب منزل مسکونی و تعمیر 39 باب منزل مسکونی افراد آسیب دیده در سیل زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و 32 تعمیر باب منزل خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی شناسایی شده که در حال حاضر 15 نفر از مددجویان بهزیستی به بانک معرفی شده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به احداث 3 باب منزل سیل‌زدگان گفت: 12 باب منزل سیل‌زدگان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بازسازی و مرمت شده است.
وی با اشاره به اعلام آمادگی 50 گروه جهادی از حوزه‌های مختلف مقاومت برای حضور در طرح جهاد همبستگی ملی بیان داشت: برای بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان تاکنون 37 میلیون تومان هزینه شده است.
حسینی اضافه کرد: از ادارات کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و بنیاد مسکن می‌خواهیم که مراحل آماده‌سازی تسهیلات را راحت و بدون بروکراسی اداری انجام دهند چراکه برخی از خانواده‌ها مشکلات جسمی، حرکتی و ناتوانی مالی دارند.
انتهای پیام

captcha