ساخت و بهسازی ۲۵ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان فامنین
کد خبر: 3832372
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

ساخت و بهسازی ۲۵ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان فامنین

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین از ساخت و بهسازی ۲۵ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان این شهرستان ‌با مشارکت گروه‌های جهادی خبر داد.

ساخت و بهسازی 25 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان فامنینبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، روح‌الله ربانی، مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین، با اشاره به بارندگی‌های ابتدای سال اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها متأسفانه تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی در شهرستان فامنین دچار آسیب جدی شدند.

وی بیان کرد: نزدیک به 17 هزار واحد مسکونی در سطح استان دچار آسب جدی شده‌اند و نیاز به مرمت و بازسازی و در برخی موارد نیاز به ساخت مجدد دارند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی گفت: طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته بین سازمان بسیج سازندگی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی متعهد با ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان زیر پوشش این دو نهاد شده است.

وی با اشاره به ساخت و مرمت 500 واحد مسکونی سیل‌زدگان در سطح استان همدان افزود: از این تعداد 25 واحد به بسیج سازندگی شهرستان فامنین واگذار شده است و بعد از بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه، کار ساخت و بهسازی 6 واحد مسکونی سیل‌زدگان در سطح شهرستان فامنین آغاز شده است.

ربانی ادامه داد: هم اکنون سه گروه جهادی مشغول کار ساخت و بهسازی این 6 واحد مسکونی در روستاهای نگار خاتون، دهلق، زرقان، طاوه، قراجوق، خوش‌آباد را انجام می‌دهند

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در طرح جهاد همبستگی ملی گفت: مردم نوع دوست ما می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #11*880* و مراجعه به سایت عمران اجتماعی به آدرس www.omranejtemaei.ir نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود برای ساخت و بهسازی منازل سیل‌زدگان اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha