نمایشگاه پاییزه در زاهدان برپا می‌شود
کد خبر: 3841291
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

نمایشگاه پاییزه در زاهدان برپا می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف عرضه اقلام مورد نیاز ایام بازگشایی مدارس از 23 شهریورماه به مدت هفت روز در زاهدان برپا می‌شود.

نادر میرشکار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، نمایشگاه پاییزه با هدف تهیه اقلام ضروری دانش‌آموزان در زاهدان برپا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: این نمایشگاه از 23 شهریورماه به‌مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان واقع در بلوار دانشگاه، مقابل دانشگاه آزاد اسلامی، آماده استقبال از هم‌استانی‌ها است.

وی افزود: در نمایشگاه پاییزه سعی شده است تا اقلام مورد نیاز این ایام، از جمله کیف، کفش، لوازم التحریر، پوشاک و مواد غذایی در قالب بیش از 200 غرفه عرضه شود. همچنین در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، عمده اجناس تولید ملی هستند.

میرشکار اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه‌داران مشاهده کنند، مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسین صورت گیرد.

این مقام مسئول زمان بازدید از نمایشگاه پاییزه زاهدان را از ساعت 10 صبح لغایت 9 شب عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha