یک مأمور ناجا در بزمان به شهادت رسید
کد خبر: 3842739
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
در درگیری با اشرار مسلح؛

یک مأمور ناجا در بزمان به شهادت رسید

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن سه تن دیگر در درگیری با اشرار در محور بزمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محسن گل‌محمدی، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شب گذشته، طی درگیری مأموران نیروی انتظامی استان با اشرار مسلح، سه نفر از عوامل نیروی انتظامی زخمی شده و استوار یکم سیدمصطفی پارسا نیز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این درگیری در مسیر بزمان به ریگان حد فاصل ۵۰ کیلومتری شمال شهر بزمان رخ داد. متأسفانه اشرار مسلح از تاریکی شب استفاده کرده و با یک دستگاه خودروی سواری پژو متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر اظهار کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری اشرار ادامه دارد و دستگاه قضایی به جد با مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد خواهد کرد.

گل‌محمدی بیان کرد: با توجه به شیوع سرقت‌های مسلحانه در مسیر بزمان، گروه‌های متعددی از نیروی انتظامی ایرانشهر در چند ماه اخیر در محور مربوطه مستقر شده بودند و همین امر باعث کاهش چشمگیر آمار سرقت‌های مسلحانه و ایجاد احساس امنیت و رضایت عمومی در این مسیر شده بود.

انتهای پیام

captcha