فاصله گرفتن از ولایت، حضور در نقشه دشمن است
کد خبر: 3842968
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

فاصله گرفتن از ولایت، حضور در نقشه دشمن است

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: فاصله گرفتن از ولایت، به‌معنای حضور و بازی در نقشه دشمن است؛ چراکه به هر میزان از ولایت دور می‌شویم، ناخودآگاه به ابزار دشمن تبدیل شده و ناخواسته به تحقق اهداف آن کمک می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان صبح امروز، 27 شهریورماه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر، گفت: یکی از درس‌هایی که مکتب عاشورا می‌دهد، ولایت‌مداری است؛ در این واقعه می‌بینیم که چگونه شهیدان خود را سپر بلای امام زمان خود کردند.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن از ولایت، به‌معنای حضور و بازی در نقشه دشمن است؛ چراکه به هر میزان از ولایت دور می‌شویم، ناخودآگاه به ابزار دشمن تبدیل شده و ناخواسته به تحقق اهداف آن کمک می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان بیان کرد: بعد از آن‌که امام خمینی(ره) به‌عنوان ولی فقیه به صحنه آمدند و مکتب شیعه را دوباره مطرح کردند و در طول این مدت با وجود این هجم عظیم و گسترده از فتنه‌ها و مشکلات که دشمنان داخلی و خارجی برای انقلاب ایجاد کردند اگر مردم ولایتمدار نبودند چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر درخت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز تنومند شده و با صلابت جلوی هر تهدید داخلی و خارجی ایستاده، نتیجه ولایتمداری مردم است.

اکبرپور در ادامه با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند، اظهار کرد: در کشور ما گاه و بیگاه حوادثی رخ داده و مشاهده کرده‌ایم، این‌ها به سبب جدا شدن افراد از خط ولایت، امامت و مرجعیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان افزود: رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، صیانت از هویت اسلامی، انقلابی، ولایی و مردمی سپاه و بسیج است؛ تضمین آن است که از مسیر ولایت خارج نشویم.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ جواد قنبری به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

انتهای پیام

captcha