ضرورت مقاومت با فهم و ادبیات مشترک/ 6250 پروژه محرومیت زدایی افتتاح می‌شود
کد خبر: 3845381
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

ضرورت مقاومت با فهم و ادبیات مشترک/ 6250 پروژه محرومیت زدایی افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ـ مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در جنگ اقتصادی و فرهنگی که اکنون با آن روبرو هستیم، نیاز است با فهم و ادبیات مشترک مقاومت عمل کنیم، گفت: 40 هزار پروژه عمرانی به صورت همزمان در کشور افتتاح می‌شود که سهمیه خراسان‌جنوبی 6250 پروژه است.

ضرورت مقاومت با فهم و ادبیات مشترک/  6250 پروژه محرومیت زدایی افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز 6 مهر، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیروی انسانی، سرمایه هر کشور است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های موفق و ماندگار در تاریخ بشریت است، افزود: خراسان جنوبی دارای مردمی متدین و زادگاه انسان‌هایی بزرگ است که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه باید در پرداختن به تاریخ زندگی شهدا هرچه بیشتر اهتمام ورزید، تصریح کرد: رسانه‌ها در ترویج فرهنگ‌ شهادت و معرفی رزمندگان به جامعه نقش مهمی داشته‌اند و اصحاب رسانه باید بدون تبعیض با فساد مقابله کنند.

زهرایی با بیان اینکه ماهیت انقلاب، رشد و حرکت رو به جلو است که باید به آن توجه کرد، افزود: جنگ اقتصادی دشمن نیازمند تصمیم‌گیری صحیح برای توانمندی و رسیدن به خودکفایی است.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی و فرهنگی که اکنون با آن روبرو هستیم، نیاز است با فهم و ادبیات مشترک مقاومت عمل کنیم، اظهار کرد: 40 هزار پروژه عمرانی به صورت همزمان در کشور افتتاح می‌شود که سهمیه خراسان جنوبی 6250 پروژه است که فردا هفتم مهرماه افتتاح می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی در خراسان‌جنوبی با اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال در 11 شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

زهرایی تصریح کرد: 30 نوع پروژه‌ عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفت حوزه کشاورزی، آب و فاضلاب، سلامت و بهداشت، عمومی، فرهنگی و ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه روستاییان جامعه هدف این طرح‌ها هستند، تصریح کرد: در این مرحله ۵۲۶ پروژه در خراسان‌جنوبی به بهره برداری می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین فردا هفتم مهرماه به خراسان جنوبی سفر خواهد داشت.

زهرایی افزود: در این سفر قنات روستای نیستان از بخش الغورات بیرجند به نمایندگی از ۵۲۶ پروژه عمران و محرومیت زدایی استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، تاکنون کار اجرایی 7500 تعمیر و ساخت منازل آسیب دیده از سیل آغاز شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات بسیجیان و برگزاری کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی از جمله برنامه‌های امسال است.

انتهای پیام

captcha