امنیت و آرامش هدیه ارزشمند نیروی انتظامی به مردم است
کد خبر: 3847395
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

امنیت و آرامش هدیه ارزشمند نیروی انتظامی به مردم است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه زاهدان گفت: نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی برقراری آرامش و امنیت در جامعه است؛ مجاهدان ناجا از جان و استراحت و آسایش خود می‌گذرند و این دو هدیه ارزشمند را به مردم تقدیم می‌کنند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 13 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به‌مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند «نعمتان مجهولتان، الصّحة و الامان» یعنی دو نعمت است که مجهول بوده و کسی قدرشان را نمی‌داند، یکی صحت و سلامتی است و دیگری امنیت.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی برقراری آرامش و امنیت در جامعه است؛ مجاهدان ناجا از جان و استراحت و آسایش خود می‌گذرند و این دو هدیه ارزشمند را به مردم تقدیم می‌کنند.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است؛ مردم باید خود را پیوسته و همگام با پلیس بدانند؛ نیروی انتظامی نیز باید مظهر اقتدار و رأفت نظام اسلامی باشد.

وی افزود: رابطه عاطفی با مردم باید تقویت شود؛ چرا که وحدت میان نیروهای نظامی و رابطه بیشتر با مردم، موجب پیوستگی، امنیت و آرامش می‌شود.

محامی بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار، صلابت و اخلاص برخاسته از تعهد، بصیرت و غیرت دینی و ملی مثال‌زدنی خود وظیفه بسیار بزرگی در مقابله با هر نوع ناامنی، ایجاد شرارت و بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی را برعهده دارد که انجام صحیح و دقیق آن، نیازمند برطرف کردن آسیب‌های احتمالی است؛ لذا این تهدیدات باید در آموزش‌ها و دوره‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و به یک فرهنگ سازمانی مبدل شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: استان سیستان و بلوچستان شرایط خاصی دارد؛ مردم این استان نیازمند رسیدگی، محبت و خدمت بیشتر هستند؛ لذا نیروی انتظامی باید در عین قاطعیت در اجرای قوانین، چهره رأفت نظام اسلامی را نیز به نمایش بگذارد.

انتهای پیام
captcha