امدادرسانی به ۱۲۰۰ سیل‌زده در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3848390
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

امدادرسانی به ۱۲۰۰ سیل‌زده در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: با آغاز بارندگی‌ها در ۴ مهرماه، نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند و تاکنون به یک‌هزار و ۲۴۲ سیل‌زده امدادرسانی شده است.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: با آغاز بارندگی‌ها در 4 مهرماه، نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند و تاکنون به یک‌هزار و 242 سیل‌زده امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۷۹ روستا در شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، مهرستان، سرباز، کنارک، سیب و سوران، فنوج و خاش دچار آسیب شدند که امدادگران ما در این مناطق حضور داشته و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با بیان اینکه ۶۷۹ سیل‌زده در چادرهای هلال احمر اسکان اضطراری یافته‌اند، بیان کرد: در این مدت تعداد 436 تخته پتو، 178 تخته موکت، 110 دستگاه چادر، مقادیر قابل توجهی برنج و حبوبات، قند، شکر، چای، کنسروجات، کلمن آب و فانوس میان آسیب‌دیدگان توزیع شد.

راشکی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی تا پایان کامل بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط 302 نفر روز نجاتگر در قالب 79 تیم عملیاتی به همراه 53 خودروی امداد و نجات صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha