امدادرسانی به ۱۵۰۰ سیل‌زده در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3849285
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

امدادرسانی به ۱۵۰۰ سیل‌زده در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ۴ مهرماه و آغاز بارندگی‌ها در جنوب استان، عملیات امدادرسانی آغاز شد و تا کنون به ۱۵۰۰ سیل‌زده امدادرسانی صورت گرفته است.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: از 4 مهرماه و آغاز بارندگی‌ها در جنوب استان، عملیات امدادرسانی آغاز شد و تا کنون به 1500 سیل‌زده امدادرسانی صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت سیل‌زدگان ۱۰۰ روستا در ۹ شهرستان استان، شامل سیب و سوران، فنوج، سراوان و سرباز، خاش، مهرستان، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر توسط ۴۴۷ نیروی هلال احمر در قالب ۱۰۵ تیم و با استفاده از ۷۰ خودرو ی عملیاتی امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: در مجموع تعداد ۱۹۱ خانوار سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند. همچنین تعداد ۱۴۷ دستگاه چادر امدادی، ۲۳۷ تخته موکت، ۵۸۴ تخته پتو، ۲۸۰ بسته غذایی، ۹۵۷ قوطی کنسرو و ۲۰۲ کیلو گرم نایلون و سایر اقلام ضروری دیگر نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

راشکی اظهار کرد: امدادرسانی در ۵ شهرستان سراوان، فنوج، سیب و سوران و مهرستان به پایان رسیده است و با توجه به وضعیت آسیب دیدگان مناطق آسیب دیده در شهرستان‌های سرباز، خاش، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر امداد رسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha