هفدهمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد + فیلم و عکس
کد خبر: 3849786
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

هفدهمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد + فیلم و عکس

گروه جلسات و محافل ــ هفدهمین کرسی تلاوت قرآن شهرستان اسلامشهر شامگاه 21 مهرماه در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام اربعین حسینی، هفدهمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به یاد شهید عبادالله قربانی برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برپا شد، ابتدا حسین جباری، قاری نوجوان اسلامشهری به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز برنامه قرائت زندگینامه شهید قربانی توسط حمید رحیمی، مجری این محفل قرآنی اجرا شد.

در ادامه، اسلام بی‌غم، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم پرداخت که با استقبال فراوان حضار نیز روبه‌رو شد. همچنین، در بخش بعدی این محفل قرآنی نیز برنامه همخوانی قرآن توسط حمید رحیمی، مجری برنامه اجرا شد.

تجلیل از خانواده و همسر شهید قربانی با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر ازجمله اردلانی، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، عظیمی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر و ... برگزار شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha