آغاز پویش نذر حفظ سوره فجر از روز اربعین
کد خبر: 3850395
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

آغاز پویش نذر حفظ سوره فجر از روز اربعین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف فارس گفت: هم‌زمان با اربعین حسینی، پویش نذر حفظ سوره فجر آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، سیدامیرعباس‌ جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 24 مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت: پویش سراسری نذر حفظ سوره فجر که سوره منتسب به امام حسین(ع) است هم‌زمان با ایام اربعین آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این پویش، شناختن این سوره و حفظ آن توسط زائران پیاده اربعین است و گام نخست طرح ملی راه زندگی قرآنی به‌حساب می‌آید و ۷۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای ۷۲۰ نفر در نظر گرفته شده است.

جلالی در مورد راه‌های شرکت در این مسابقه گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۱۱۴ را به ۱۰۰۰۹۷ ارسال و یا عکس و فیلم خود را در حال حفظ و تلاوت کردن سوره ثبت و به شماره ۰۹۱۳۸۵۳۵۴۴۳ ارسال کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های شرکت در این پویش نیز این است که افراد عکس و فیلم‌هایی با موضوع سوره فجر در مسیر پیاده‌روی کربلا را با هشتک # قرارـ طلوع در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام
captcha