توسعه کشور، با توسعه کمی وکیفی دانشگاه‌ها تحقق می‌یابد
کد خبر: 3850650
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

توسعه کشور، با توسعه کمی وکیفی دانشگاه‌ها تحقق می‌یابد

گروه اجتماعی- مشاور رئیس‌جمهور از توجه جدی به دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید هدفمان این بوده که امور را ریشه ای حل کنیم و از سطحی‌نگری تا حد امکان پرهیز شود. ضمن اینکه توسعه کمی وکیفی دانشگاه‌ها را به جد دنبال کردیم تا به دنبال آن توسعه کشور سرعت پیدا کند.

توسعه کشور، با توسعه کمی وکیفی دانشگاه‌ها تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، محمود واعظی، مشاور رئیسجمهور، امروز، 25 مهر در جشن آغاز سال تحصیلی در دانشگاه دولتی گرمسار به تمجید از ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان پرداخت و گفت: با عنایت خداوند، مقاومت و ایستادگی مردم و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و با تلاش کارگزاران نظام توانستهایم در مقابل فشار حداکثری دشمنان پیروز شویم.

وی ادامه داد: تلاش کردند که ما نفت نفروشیم و در دو ماه تسلیم خواستههای آنان شویم که در این راستا جمهوری اسلامی نه تنها ایستاد و تسلیم نشد بلکه با اقتدار و تدبیر نفتمان را هم فروختیم.

رئیس دفتر رئیسجمهور با تاکید بر اینکه آبادانی همه کشور رسالت مسئولان و دولت است که در این راستا آمارها نشان میدهد که رشد و توسعه استان سمنان کمتر از استانهای دیگر بوده و از همین رو در انتخاب مهندس آشناگر استاندار سمنان به این ویژگی بیشتر توجه شده چرا که استاندار فعلی سمنان فردی است که دغدغه توسعه و آبادانی را دارد.

مشاور رئیسجمهور از توجه جدی به دانشگاهها خبر داد و افزود: دردولت تدبیر و امید هدفمان این بوده که امور را ریشهای حل کنیم و از سطحینگری تا حد امکان پرهیز شود  توسعه کمی وکیفی دانشگاهها را به جد دنبال کردیم تا به دنبال آن توسعه کشور سرعت پیدا کند.

به گفته وی؛ اگر تلاش کنیم سطح کیفی دانشگاهها ارتقا یابد، توسعه در کشور هم اتفاق میافتد چرا که کشور زمانی میتواند از نظر اقتصادی و صنعتی رشد کند که سطح کیفی دانشگاهها ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام
captcha