همایش بهائیت، 200 سال خرافه در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3850690
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

همایش بهائیت، 200 سال خرافه در تبریز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بهائیت، 200 سال خرافه،خشونت و خیانت، در نیمه دوم آبان ماه در تبریز خبر داد.

همایش بهائیت، 200 سال خرافه در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان امروز، 25 مهرماه جمع خبرنگاران، از برگزاری همایش بهائیت، 200 سال خرافه،خشونت و خیانت، نیمه دوم آبان ماه در تبریز خبر داد و گفت: این همایش با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی در شش شهر کشور از جمله تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه علمی آذربایجان شرقی و تبریز افزود: با توجه به سابقه علمی شهر تبریز در طول تاریخ باید این همایش در شان و جایگاه این استان و با حضور فرهیختگان استانی و کشوری برگزار شود.

وی افزود: دو فرهنگ مهم عاشورا و مهدویت به عنوان سند مظلومیت و شهادت شیعه و نیز امید و روشنی در آینده موجب پویایی فرهنگ اسلام ناب بوده و دشمنان اسلام برای از بین بردن تاثیرات در این دو نوع فرهنگ سعی در ایجاد انحراف در آن‌ را دارند.

حجت‌الاسلام شعبانی، اضافه کرد: جریان‌های انحرافی که در اکثر موارد فاقد ایدئولوژی هستند از خلاء حوزه اندیشه‌های ناب اسلامی سوء استفاده و رشد کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با حمایت‌های مادی خود سعی در حمایت و ترویج این نوع تفکرهای انحرافی در مقابل تفکر اسلام ناب دارند که ما باید با بصیرت افزایی مانع حرکت‌های معاندین شویم.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در ترویج بدعت‌ها و انحرافات افزود: دشمنان سعی در ترویج وهابیت در ایران دارند، اما به خاطر وجود اسلام و برقراری انقلاب اسلامی و زعامت ولی امر مسلمین و نائب برحق امام زمان (عج) حضرت امام خامنه‌ای در ایران نمی‌توانند کار خود را پیش ببرند و ما نیز نباید از آن‌ها غفلت کنیم.

انتهای پیام
captcha