اجرای طرح «هرمسجد یک حقوقدان» در 42 مسجد کرمانشاه
کد خبر: 3850704
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

اجرای طرح «هرمسجد یک حقوقدان» در 42 مسجد کرمانشاه

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از تشکیل جبهه حقوقدانان بسیجی در کرمانشاه خبر داد و گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان در 42 مسجد در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه امروز، 25 مهرماه در دیدار مسئولان و اعضای سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با آیت‌الله علما با ارائه گزارشی از اقدامات 9 ماه سازمان بسیج حقوقدانان استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های زیربنایی ما جذب، سازماندهی و شبکه‌سازی حقوقدانان مؤمن، متعهد، انقلابی و پا به کار در قالب انجمن‌های تخصصی بسیج حقوقدانان است.
وی افزود: تمرکززدایی فعالیت‌هایی سازمان بسیج حقوقدانان از مرکز استان به تمام شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این سازمان است که بستر نقش‌آفرینی حقوقدانان بسیجی را در تمامی شهرستان‌های استان فراهم کرده است.
بهرامی‌پور تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم تشکیل هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل این هیئت‌ها در تمامی سطوح و لایه‌های بسیج بود که با حضور شخصبت‌های برجسته حقوقی و قضایی استان و ریاست دکتر توسلی‌زاده این هیئت امروز در استان کرمانشاه فعال است و از هیئت‌های برتر کشوری است که در حال انجام وظیفه است.
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اظهار کرد: تا پایان امسال برای نخستین بار یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
وی به برگزاری طرح آموزش همگانی حقوق و «هر مسجد یک حقوقدان» در تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: این طرح امروز در 42 مسجد با حضور اساتید حقوق بسیج حقوقدانان به منظور آگاه‌سازی حقوقی مردم و مبارزه با فقر حقوقی درحال اجرا است.
بهرامی‌پور بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص ما برگزاری دستاوردهای حقوقی و قضایی 40 ساله انقلاب با حضور 500 نفر از حقوقدانان بسیجی و برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات تخصصی و قضایی به مردم به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بوده است.
وی گفت: امروز بصیرت‌افزایی در خصوص قانون‌گرایی و مقید بودن به قانون امری ضروری است و بسیج حقوقدانان آن را وظیفه خود می‌داند.
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اقدامات آیت‌الله رئیسی درخصوص مبارزه با فساد و عدالت‌گستری را اقدامی بسیار شایسته عنوان کرد و افزود: متأسفانه عده‌ای که خودشان با بستگان و وابستگانشان غرق در فساد هستند برخورد دستگاه قضایی را برنمی‌تابند.
وی با تأکید بر حمایت قاطع برخورد بسیج حقوقدانان با فساد گفت: با وجود قضات و حقوقدانان بسیجی این امر فسادستیزی را در پیش خواهد گرفت.
بهرامی‌پور اظهار کرد: با تشکیل جبهه حقوقدانان بسیجی در استان شاهد حضور و نقش‌آفرینی مؤثر حقوقدانان بسیجی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha