بازگشت ۵۵ هزار زائر ایرانی از مرز خسروی به کشور
کد خبر: 3850831
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

بازگشت ۵۵ هزار زائر ایرانی از مرز خسروی به کشور

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون نزدیک به ۵۵ هزار زائر ایرانی از طریق مرز بین‌المللی خسروی وارد کشور شده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از پایانه خسروی اظهار داشت: مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی آماده بازگشت زائران اربعین است.
وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه همه چیز برای بازگشت زوار از مرز خسروی فراهم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به زائران گرامی توصیه می‌شود با توجه به زیرساخت‌های مطلوب فراهم شده، برای تسهیل در ورود آنها به کشور، پایانه خسروی را انتخاب کنند.
این مقام انتظامی یادآور شد: همچنین تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار زائر نیز از طریق مرز خسروی عازم کربلای معلی شده و در مراسم شکوهمند اربعین حضور پیدا کرده‌اند.
وی ادامه داد: امسال تجارب بسیار خوبی حاصل شد که قطعا با بهره‌گیری از آنها برای سال آینده بیشتر و بهتر در خدمت زائران خواهیم بود.
سردار جاویدان تصریح کرد: خسروی این قابلیت و ظرفیت را دارد که برای سال‌های آتی تا ۲ و حتی ۳ برابر امسال زائران از این مرز به کربلا مشرف شوند.

انتهای پیام
captcha