پیام آیت الله عیسی قاسم به زائران اربعین
کد خبر: 3850834
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

پیام آیت الله عیسی قاسم به زائران اربعین

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین در پیامی خطاب به زائران اربعین از آنها خواست از قیام امام حسین(ع) الهام بگیرند و آن را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش ایکنا؛ شفقنا نوشت: آیت الله قاسم در این پیام عنوان کرد: ای زائران امام معصوم فراموش نکنید که از آسمان امامت حسین و آسمان  انقلاب الهی صادقانه اش، مفاهیم ایمان، نور، عزت، کرامت، علم، آگاهی، بصیرت، قدرت اراده خیر، صلابت، شجاعت و همت را برای خود، خانواده و کشورهای خود هدیه بگیرید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: وصیت حسین، دعوت حسین، قیام حسین، شهادت حسین(ع) این است که برای توحید زندگی کنید، به توحید تن بدهید، اساس کارهایتان را توحید قرار دهید و زیر پرچم توحید متحد شوید، حکومت توحید را برپا کنید، در راه توحید مجاهدت کنید و برای توحید بزرگترین ایثارگری ها را از خود نشان دهید و برای رسیدن به آن در مسیر شهادت گام بردارید.

آیت الله قاسم افزود: مسئله این است که اسلام همیشه باید باشد و جاهلیت هیچ گاه نباشد. اسلام در هر مکانی حضور داشته باشد اما جاهلیت در هیچ ذره ای از زمین جایی نداشته باشد. قضیه امام حسین(ع) برای همین منظور آمد تا دینی غیر از اسلام نباشد و فقط دین اسلام پیروز باشد و امت اسلام عزیز و پیروز باشد و تنها خداوند متعال پرستش شود.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه والای زیارت امام حسین(ع) تأکید کرد: زیارت اربعین فرصت بزرگی برای شنیدن ندای اسلام است. ندای امام حسین(ع) برای همه امت ها و جهانیان  وندایی است که می گوید به سوی خداوند بشتابید و از طاغوتیان، ظالمان و فاسدان و خون ریزان بیزار باشید.

انتهای پیام
captcha