تشریح آموزش دوره‌های مقدماتی «تدبر در قرآن و سیره » در مشهد
کد خبر: 3851972
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

تشریح آموزش دوره‌های مقدماتی «تدبر در قرآن و سیره » در مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد ــ موسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره مشهد، برنامه کلاس‌های آموزشی تدبر در قرآن و سیره را برای ترم پاییز تشریح کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره مشهد، برای ترم پاییز، دوره‌های آموزش مقدماتی تدبر را با حضور اساتید مجرب ویژه بانوان و آقایان برگزار کرده است که به جزئیات برخی از این کلاس‌ها اشاره می‌شود.

دوره تدبر در قرآن و سیره اهل بیت(ع) روز پنجشنبه، دوم آبان از ساعت 8 تا 10 و 12 تا 13:30 با تدریس خانم بابایی، آموزش دوره تدبر در قرآن جزء 30 (سوره‌های ناس تا ضحی) روزهای دوشنبه از ساعت 8 تا 11 با تدریس خانم تقوی، رهروان راه عاشورا روزهای سه‌شنبه از ساعت 8 تا 11 با حضور خانم قدیری، دوره آموزش تدبر در قرآن جزء 25 روزهای چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 11:30 با تدریس خانم سالمی‌مقدم ویژه بانوان برگزار می‌شود.

کلاس‌های آموزش تدبر در جزء 30 ویژه کارکنان سپاه پاسداران، روزهای شنبه توسط حجت‌الاسلام مهاجری، دوره تدبر در جزء 30 به صورت ماهانه طی روزهای پنجشنبه پس از نماز مغرب وعشاء با حضور حجت‌الاسلام تقی‌زاده، دوره عمومی تدبر در قرآن جزء 30 روزهای سه‌شنبه از ساعت 15 تا 16:30 ویژه طلاب حوزه باقرالعلوم(ع) قاسم‌آباد برگزار می‌شود.

ثبت‌ نام دوره آموزش تخصصی تدبر در قرآن جزء 30 ویژه طلاب سطح دو به بالا، کارشناس، کارشناسی ارشد رشته‌های الهیات، معارف اسلامی و ادبیات عرب، فعالان قرآنی با ارائه مدرک آغاز شده می‌توانند تا تاریخ دهم آبان‌ماه با شماره 09153885788 تماس حاصل و ثبت نام کنند. مقرر شده این دوره طی روزهای دوشنبه ساعت 14 با حضور حجت‌الاسلام سعیدی‌فاضلی برپا شود.

همچنین، دوره‌هایی مانند صحیفه سجادیه، سبک زندگی، نهج‌البلاغه، مهدویت، تدبر در قرآن و سیره ویژه نوجوانان برای ترم پاییز برنامه‌ریزی شده است که هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اکنون ازعلاقه‌مندان ثبت‌ نام به عمل می‌آید.

گفتنی است، آزمون تدبر در قرآن ویژه بانوان در روز چهارشنبه هشتم و رشته تدبر در سیره، نهم آبان ماه برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha