تبادل نظر درباره نحوه انعکاس اخبار مؤسسات با شبکه قرآن
کد خبر: 3852094
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
در هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کشور انجام می‌شود؛

تبادل نظر درباره نحوه انعکاس اخبار مؤسسات با شبکه قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور درباره نحوه همکاری و انعکاس اخبار اتحادیه‌ها و مؤسسات قرآنی استان‌ها با شبکه قرآن و معارف سیما بحث و تبادل نظر می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور صبح فردا، دوم آبان‌ماه، با حضور اعضا و با دعوت از تعدادی از مدیران عامل اتحادیه‌های استانی چون گیلان، لرستان، فارس و خراسان‌جنوبی تشکیل می‌شود.

طی این جلسه گزارشی درباره بحث ادغام اتحادیه‌های کشوری و اقداماتی که در این زمینه از دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه، صورت گرفته است، ارائه خواهد شد.

همچنین گزارشی از ویژه‌برنامه‌های مؤسسات و فعالیت‌های اتحادیه‌هایی چون بوشهر، سیستان و بلوچستان و گلستان طی اربعین حسینی ارائه می‌شود.

بحث و تبادل نظر درباره همکاری اتحادیه با شبکه قرآن سیما درباره انعکاس اخبار مؤسسات و اتحادیه‌های استانی و نحوه دریافت اخبار از دیگر مواردی است که طی این جلسه به آن پرداخته می‌شود.

همچنین مجموعه‌ای از دغدغه‌ها با همکاری مؤسسات قرآنی استان اصفهان در حدود 60 بند در موضوعات مختلف چون بیمه، مالیات و ... احصا شده است که مشابه دغدغه‌های دیگر تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی کشور است که درباره این موارد بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha