بازگشت مابه التفاوت هزینه اینترنت رومینگ زائران اربعین
کد خبر: 3852098
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

بازگشت مابه التفاوت هزینه اینترنت رومینگ زائران اربعین

گروه فناوری اطلاعات ــ در پی وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر محاسبه هزینه اینترنت رومینگ زائران اربعین به صورت بسته‌های اینترنتی به‌جای نرخ آزاد، مابه التفاوت این هزینه به حساب زائران بازگشت.

به گزارش ایکنا؛ در پی وعده محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر محاسبه هزینه اینترنت رومینگ زائران اربعین به صورت بسته‌های اینترنتی به‌جای نرخ آزاد، مابه التفاوت این هزینه، هم اکنون در حال عودت به حساب زائران است.

این وعده به دلیل گلایه زائران اربعین از نحوه محاسبه نرخ بالای اینترنت رومینگ در خاک عراق، اتفاق افتاد. وزیر ارتباطات اوایل هفته جاری از اپراتور‌های موبایل خواست تا همه مصارف اینترنت رومینگ زائران اربعین را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند.

در این راستا آذری جهرمی روز گذشته اعلام کرد که هزینه‌های اینترنت کاربرانی که در ایام اربعین از اینترنت آزاد در رومینگ استفاده کرده بودند از شب گذشته آغاز می‌شود و دو اپراتور همراه اول و ایرانسل، ۲۶ میلیارد تومان را به مردم بازمی‌گردانند و در این زمینه اطلاع‌رسانی به زوار با پیامک صورت می‌گیرد.

وزیر ارتباطات امروز چهارشنبه در واکنش به توئیت کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر که از بازگشت ۴۰۰ هزار تومان هزینه رومینگ همراه اول در ایام اربعین خبر داده بود، نوشت: این که پول ۲۶ میلیاردی اربعین بود؛ تصور کنید وقتی پول کلاهبرداری‌های صورت گرفته در خدمات ارزش افزوده (وس) که بدون اطلاع مردم بوده به آن‌ها برگردد، حس زیباتری هم خواهید داشت.
انتهای پیام
captcha