رعایت امانتداری، مهم‌ترین اصل در انتخابات است
کد خبر: 3858027
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

رعایت امانتداری، مهم‌ترین اصل در انتخابات است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خاش گفت: صیانت از آراء مردم و رعایت امانتداری مهم‌ترین اصل در انتخابات است؛ مردم خودشان آگاه هستند و ان‌شاءالله افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد، وظیفه ما تنها حراست از رأی و نظر مردم است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، صاحب‌گل صالحی، فرماندار خاش، صبح امروز، 28 آبان‌ماه در نشست ستاد اجرایی انتخابات این شهرستان، گفت: در سال جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو داریم که باید همه تلاش ما، برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم باشد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم مهمترین سرمایه نظام است، افزود: انتخابات عرصه‌ای مهم برای به‌نمایش گذاشتن وحدت و همدلی در جامعه است؛ انتخابات صحنه مشارکت مردمی است؛ نباید به‌گونه‌ای عمل کرد که حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود.

فرماندار خاش بیان کرد: صیانت از آرای مردم و رعایت امانتداری، مهم‌ترین اصل در انتخابات است؛ مردم خودشان آگاه هستند و ان‌شاء‌الله افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد، وظیفه ما تنها حراست از رأی و نظر مردم است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی همه افکار و عقیده‌ها را شامل می‌شود و فرصت برای حضور همه افراد با سلیقه‌ها و جناح‌های مختلف فراهم است؛ آنچه مهم است، ایجاد زمینه لازم برای انتخاب افراد اصلح است، افرادی که منتخب خود مردم هستند.

صالحی اظهار کرد: دشمنان نظام همانند دوره‌های گذشته، با یک سری عملیات رسانه‌ای به‌دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند، در حالی که باید این باور را در مردم ایجاد کنیم که حضورشان می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد؛ این مردم هستند که باید نمایندگان خود را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

این مقام مسئول گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت شورای نگهبان، بازرسی، نیروی انتظامی و نیروهای دخیل در انتخابات خاش آمادگی کامل دارند که زمینه را برای حضور حماسی مردم در انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha