پرونده‌های گران‌فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود
کد خبر: 3858389
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

پرونده‌های گران‌فروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در سراسر استان پرونده‌های گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و عدم عرضه کالا به صورت خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از تعزیرات حکومتی استان، حیدر میرزایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و تغییرات در قیمت سوخت، هیچ شخصی بدون تصویب کمیته نظارت و ستاد تنظیم بازار استان حق افزایش قیمت در کالا و خدمات را نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با سودجویان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در همین راستا گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی جهت رصد و کنترل بیشتر بازار و مراکز خدماتی با همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اتاق اصناف و استاندارد تشدید خواهد شد.

وی افزود: در سراسر استان پرونده‌های گران‌فروشی، احتکار، کم فروشی و عدم عرضه کالا به صورت خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گفته میرزایی، از امروز تیم‌های بازرسی با تعداد بیشتر و استفاده از ظرفیت بازرسان مضاعف آغاز می‌شود و همه قیمت‌ها تحت کنترل و زیر ذره‌بین خواهند بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: شهروندان هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و غیرواقعی را از طریق تماس با سامانه‌های ۱۲۴ بازرسی صنعت معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در سراسر استان اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان موارد بررسی و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha