رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو وارد چابهار شدند
کد خبر: 3871408
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو وارد چابهار شدند

گروه اجتماعی ــ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان، وزیر نیرو شب گذشته به‌منظور بررسی وضعیت سیل و روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان وارد چابهار شدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان، وزیر نیرو شب گذشته، دوشنبه، 23 دی‌ماه به‌منظور بررسی وضعیت سیل و روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان وارد چابهار شدند.

طبق اعلام روابط عمومی استانداری، بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌و‌بلوچستان و شرکت در شورای اداری شهرستان‌های کنارک و چابهار از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو به جنوب استان است.

استان سیستان‌وبلوچستان همچنین شب گذشته میزبان رئیس سازمان اورژانس کشور بود که به‌منظور نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی به این استان سفر کرده است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز قرار است امروز سه‌شنبه، 24 دی‌ماه به‌منظور بررسی وضعیت سیلاب در جنوب سیستان‌وبلوچستان به زاهدان سفر کند.

سامانه بارشی قوی از روز جمعه، 20 دی‌ماه وارد استان شد و به‌دنبال بارندگی‌های شدید، در اکثر نقاط استان به‌ویژه شهرستان‌های مرکزی، غربی و جنوبی سیستان‌و‌بلوچستان سیلاب جاری شد.

این بارندگی‌ها سه استان‌ سیستان‌و‌بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تأثیر قرار داد، با این‌حال وضعیت در سیستان‌و‌بلوچستان از سایر استان‌ها وخیم‌تر اعلام شده، بطوری که سرریز شدن سدها و طغیان رودخانه‌ها شرایط بسیار دشواری را برای مردم این استان رقم زده است.

سیلاب سیستان‌و‌بلوچستان ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان را درگیر کرده و این مناطق به‌گونه‌ای در محاصره آب قرار گرفته‌اند که امدادرسانی تنها از طریق قایق و بالگرد امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha