طرح سیل مهربانی ۲ در مدارس کشور اجرایی می‌شود
کد خبر: 3871496
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

طرح سیل مهربانی ۲ در مدارس کشور اجرایی می‌شود

گروه جامعه ــ براساس اعلام سرپرست قائم‌مقامی سازمان دانش‌آموزی، این سازمان با مشارکت سایر تشکل‌های دانش‌آموزی طرح سیل مهربانی دو را در مدارس کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دانش‌آموزی؛ اسماعیل بحری‌زاده، سرپرست قائم‌مقامی سازمان دانش‌آموزی، پیرو مذاکرات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده با اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب، در پی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرق کشور، طرح سیل مهربانی دو با مشارکت شوراهای دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر و اعضای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
بحری‌زاده همچنین از اعضای تشکیلات پیشتازان و مجامع دانش‌آموزی و مربیان، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی درخواست کرد با تمام توان در این فعالیت مشارکت کنند.

یادآور می‌شود، مرحله نخست طرح سیل مهربانی در پی بارندگی‌های ابتدای سال جاری با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد که نقش به‌سزایی در ایجاد فضای همدلی، همراهی و نوع دوستی در سطح کشور داشت.

بدون شک مشارکت فعال و مؤثر جامعه بزرگ دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌ویژه تشکل‌های فعال، یک‌بار دیگر جلوه‌های زیبایی از حس مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری و نوع دوستی هموطنان را به منصه ظهور خواهد رساند.
انتهای پیام
captcha