تصویب طرح شورای شهر تهران برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3871515
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

تصویب طرح شورای شهر تهران برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

گروه جامعه ــ طرح دو فوریتی کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، با ۱۶ رأی از ۱۶ نفر از حاضران در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

به گزرش ایکنا؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز، سه‌شنبه، ۲۴ دی‌ماه، دو فوریت طرحی پیرامون اجازه کمک به شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را به تصویب رساندند و قرار شد شهرداری تهران به همان شیوه کمک به سیل‌زدگان خوزستان و آق‌قلا به سیستان و بلوچستان نیز کمک کند.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، امروز 24  دی‌ماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که یک طرح دو فوریتی با ۱۸ امضا برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان به هیئت رئیسه ارسال شده است، گفت: در این طرح خواسته شده است که شهرداری لایحه‌ای برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان به شورای شهر ارائه کند.

زهرا نژاد‌بهرام به عنوان طراح این طرح با بیان اینکه طی جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان لازم است که اقداماتی فوری در راستای پاسخگویی به این بحران انجام شود، گفت: شهردار تهران در حد مقدورات مدیریتی خود کمک به سیل‌زدگان را آغاز کرده؛ اما مسئله این است که برای افزایش کمک‌ها باید مجوز شورای شهر را داشته باشند و حالا ما در قالب این طرح، از شهرداری می‌خواهیم به سرعت لایحه‌ای را به شورا بیاورد تا در مورد کمک به سیستان و بلوچستان اقدامی انجام دهیم.

به گزارش ایکنا؛ پیش از این نیز پیروز حناچی، شهردار تهران به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ کرده بود که در راستای تأمین امکانات مناطق سیل‌زده سیستان فراخوان زده و همچنین با ایجاد غرفه‌هایی در سطح منطقه نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اقدام کنند.

بنابر این گزارش، طرح دو فوریتی کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، با ۱۶ رأی از ۱۶ نفر از حاضران در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.
انتهای پیام
captcha