مردم بهانه دست دشمنان ندهند
کد خبر: 3873230
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
مولوی عبدالحمید:

مردم بهانه دست دشمنان ندهند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست تا از هرگونه تجمع در مقابل صدا و سیمای زاهدان خودداری کرده و بهانه دست دشمنان ندهند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در پی انتشار فراخوانی در فضای مجازی مبنی بر تجمع مقابل صداوسیمای مرکز استان در اعتراض به قطع سخنان مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی از برنامه زنده شبکه «هامون»، در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور رئیس‌جمهور در چابهار برگزار شد، دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست احساسات خود را کنترل و از هرگونه تجمع خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: «اخیراً برخی افراد ناشناس در فضای مجازی از مردم خواسته‌اند تا در اعتراض به قطع سخنان شیخ‌‌الاسلام مولانا عبدالحمید در برنامه زنده شبکه «هامون»، در مقابل صداوسیمای مرکز سیستان‌وبلوچستان تجمع کنند.

از مردم عزیز درخواست می‌شود احساسات خود را کنترل کرده و از هرگونه تجمع خودداری کنند تا بهانه‌ای به‌دست دشمنان نیفتد و موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند».

به گزارش ایکنا نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان روز شنبه، ۲۸ دی با حضور رئیس‌جمهور‌ و شماری از وزیران در پایگاه دهم شکاری کنارک برگزار شد؛ در زمان سخنرانی مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان، پخش زنده تلویزیونی قطع شد که مدیران شبکه هامون علت آن را «نقص فنی در پخش زنده تلویزیونی» اعلام کرده‌اند.

گفتنی است که ارتباط زنده شبکه هامون در چندین نوبت در هنگام صحبت‌های وزیر نیرو و وزیر بهداشت نیز قطع اما پس از دقایقی دوباره این ارتباط برقرار شده بود.

انتهای پیام
captcha