تعطیلی مراکز آموزشی سیستان‌وبلوچستان برای پیشگیری از شیوع کرونا
کد خبر: 3880995
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

تعطیلی مراکز آموزشی سیستان‌وبلوچستان برای پیشگیری از شیوع کرونا

با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه، رعایت نکات بهداشتی و افزایش ضریب ایمنی و سلامت دانش آموزان و دانشجویان، تمامی دانشگاه‌ها و مدارس سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، داوود گلی گفت: با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه، رعایت نکات بهداشتی و افزایش ضریب ایمنی و سلامت دانش آموزان بنا به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش و رییس دانشگاه علوم پزشکی و موافقت استاندار تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: از اولیای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان درخواست داریم ضمن خویشتن‌داری کامل از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی جلوگیری کرده و در صورت اعلام هرگونه خبر و اطلاعیه، موارد از مبادی رسمی اطلاع رسانی از جمله سایت اداره کل آموزش و پرورش استان و کانال‌های ارتباطی این اداره‌کل در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

سید فرید خلیفه لو، مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این خصوص بیان کرد: با توجه به اخبار و اطلاعات موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا، نشست فوق‌العاده ستاد پدافند غیرعامل استان و نشست هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در دانشگاه سیستان وبلوچستان تشکیل شد.

وی بیان کرد: مدیریت دانشگاه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی تمامی فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان، اعم از کلاس‌های آموزشی، امور خوابگاه‌ها، سرویس‌های ایاب و ذهاب، بوفه‌ها و رستوران‌های دانشجویی را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در صورت ادامه‌ وضعیت این تعطیلی قابل تمدید است، اظهار کرد: سایر بخش‌ها و حوزه‌های اداری دانشگاه همچنان دایر است.

انتهای پیام
captcha