نماز جمعه این هفته زاهدان برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3881909
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

نماز جمعه این هفته زاهدان برگزار نمی‌شود

پیرو درخواست متولیان بهداشت و درمان و به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه این هفته، 9 اسفندماه در زاهدان و خاش برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، پیرو درخواست متولیان بهداشت و درمان و به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه این هفته، 9 اسفندماه در زاهدان و خاش برگزار نخواهد شد.

حجت‌الاسلام جواد طاهری، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان، در این خصوص بیان کرد: طبق نظر متخصصان، خطر مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا نسبت به ویروس‌هایی همچون آنفلوانزا به مراتب کمتر بوده و بیشترین خطری که ویروس این بیماری دارد قابلیت پخش سریع آن است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بیان کرد: همه باید نکات بهداشتی لازم از جمله شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و رعایت آداب سرفه و عطسه را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوان این بیماری را مدیریت و کنترل کرد.

طاهری با اشاره به اینکه مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی باید نگرانی و اضطراب را از خود دور کنند، افزود: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب با انتشار شایعاتی کذب سعی در برهم زدن نظم جامعه دارند، این بی نظمی خود منجر به اضطراب شده و قوای ایمنی بدن را تضعیف می‌کند؛ بنابراین از مردم می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کرده و تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.

انتهای پیام
captcha