آرمان آزادی قدس فراموش‌نشدنی است
کد خبر: 3900535
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

آرمان آزادی قدس فراموش‌نشدنی است

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: صهیونیست‌ها دشمن درجه یک اسلام هستند و نفرت امت مسلمان از رژیم اشغالگر قدس هرگز کمرنگ نخواهد شد؛ آرمان آزادی قدس، فراموش نشدنی است.

مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: صهیونیست‌ها سال‌ها پیش به بهانه هولوکاست، سعی کردند یهود را قومی مظلوم و آواره نشان داده و مردم دنیا این حق را به آنان بدهند که فلسطین را اشغال کنند، در حالی‌که این اقدام هیچ توجیه اخلاقی و انسانی ندارد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها کشتار یهودیان در جنگ جهانی دوم توسط نازی‌ها را بهانه کردند تا یهودیان از اطراف دنیا، در نقطه‌ای به نام فلسطین جمع شوند، حال آن‌که اگر جنایتی هم صورت گرفته، توسط نازی‌ها بوده و ملت فلسطین هیچ نقشی در آن نداشتند، بنابراین کشتار مردم مظلوم فلسطین برای اشغال سرزمین آنان، قابل قبول نیست.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: صهیونیست‌ها دشمن درجه یک اسلام هستند و نفرت امت مسلمان از رژیم اشغالگر قدس هرگز کمرنگ نخواهد شد؛ آرمان آزادی قدس، فراموش نشدنی است.

وی افزود: روز قدس، یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است که نقش بسزایی در متحد کردن جهان اسلام در مقابل صهیونیست‌ها و حامیان آنان داشت؛ نامگذاری این روز باعث شد تا مسأله قدس هر سال جان تازه‌ای بگیرد و به حاشیه نرود.

سلامی اظهار کرد: مردم مسلمان در سرتاسر جهان، هر سال روز قدس را گرامی داشته و با راهپیمایی، خشم و نفرت خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کنند؛ امسال هم گرچه به‌دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، تجمع و راهپیمایی برگزار نمی‌شود، اما روز قدس را گرامی خواهیم داشت.

وی گفت: مسأله فلسطین تحت‌الشعاع هیچ جریانی قرار نمی‌گیرد و آرمان قدس همیشه زنده است؛ امسال هم قطعا مردم مسلمان جهان به هر شیوه ممکن، این روز را زنده نگه خواهند داشت و نفرت خود از حکومت جعلی اسرائیل را اعلام خواهند کرد.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه ما با استناد به آیات و روایات، یقین داریم که پیروزی از آن امت اسلام خواهد بود، افزود: بیش از ۷۰ سال است که فلسطین تحت ستم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست قرار دارد، اما ظلم پایدار نیست و دیر یا زود، قدس به دست مسلمانان آزاد و غده سرطانی اسرائیل نابود خواهد شد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سکوت برخی کشورهای اسلامی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها را تأسف‌آور دانست و بیان کرد: متأسفانه حکام عربی بجای حمایت از فلسطین، امریکا را حمایت می‌کنند؛ دنیای اسلام هیچگاه نباید اسرائیل را به رسمیت بشناسد و نباید اجازه دهند که با مکر و حیله، قدس را پایتخت این رژیم اشغالگر کنند.

انتهای پیام
captcha