۱۴۶۰۰ هزار واحد مسکونی محرومین افتتاح شد
کد خبر: 3901454
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
با حضور معاون رئیس‌جمهور؛

۱۴۶۰۰ هزار واحد مسکونی محرومین افتتاح شد

در جریان سفر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور به ایرانشهر، ۱۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، روز گذشته، 6 خردادماه در جریان سفر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ایرانشهر، 14 هزار و 600 واحد مسکونی به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور افتتاح شد.

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این خصوص بیان کرد: از این تعداد، چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین استان سیستان‌وبلوچستان است.

وی افزود: بیش ‌از ۳۹۰ میلیارد تومان جهت ساخت واحدهای مسکونی محرومین سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که ۲۴۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران بنیاد مسکن استان، ساخت واحدهای مسکونی با جدیت در حال اجرا است، به طوری که در دو ماه گذشته بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی پایان یافته و امروز تحویل مردم این استان شد.

منبتی اضافه کرد: عملیات ساخت یک‌هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز ادامه دارد که اجرای فونداسیون و اسکلت آن در حال اتمام است و در آینده‌ای نزدیک تحویل روستاییان این استان خواهد شد.

یادآور می‌شود، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح روز گذشته وارد زاهدان و سپس عازم ایرانشهر شد. معاون راه و شهرسازی و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این سفر وی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha