مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شد
کد خبر: 3903216
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
در سیستان‌وبلوچستان؛

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان گفت: مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، از برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، تا پایان تیرماه تمدید شد.

حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، از برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، تا پایان تیرماه تمدید شد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که متولیان بهداشت بر ماندن در خانه تأکید دارند، فرصتی فراهم شده تا بیشتر به سمت مطالعه برویم؛ بنابراین می‌توان با شرکت در این جشنواره، علاوه بر استفاده بهینه از این فرصت، با سیره اهل بیت(ع) نیز آشنا شویم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به این‌که جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: منابع بخش کودک شامل «زندگی حضرت معصومه‌(س)» نوشته سیدمحمد مهاجرانی، «قصه‌هایی از امام هادی(ع)» به روایت جعفر ابراهیمی و «گنبد خورشید (مجموعه شعر کودک)» می‌شود.

وی افزود: منابع بخش نوجوان نیز «نشانه‌ها (قصه‌هایی از زندگی امام رضا(ع)» نوشته ابراهیم حسن بیگی، «مژده گل (داستان‌هایی از زندگی امام هادی(ع)» تألیف محمود پوروهاب و «ستاره من (چهل قصه از زندگی امام رضا(ع)» به قلم ناصر نادری هستند.

زارعی بیان کرد: منابع بخش بزرگسال شامل «امام رضا(ع)؛ تاریخ و سیره»، «حکمت‌های نقوی (ترجمه و توضیح چهل حدیث از امام هادی(ع)» نوشته جواد محدثی، «احمد بن موسی شاهچراغ» تألیف جلیل عرفان منش، «راهنمای خورشید»، «بر مدار آفتاب» و «امام رضا(ع) و ایران» نوشته سیدحسین حر می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت ثبت‌نام و تهیه منابع به کتابخانه‌های عمومی و یا سامانه www.samakpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha