امام جمعه جدید زابل معرفی شد
کد خبر: 3925569
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

امام جمعه جدید زابل معرفی شد

حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی طی مراسمی که روز گذشته، ۵ مهرماه در فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد، به‌عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نشست شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان زابل روز گذشته شنبه، 5 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب، معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب، معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم بیان کرد: امام جمعه در حکم محور وحدت در هر شهرستانی است، برای تقویت کارآمدی نظام باید کنار یکدیگر بود و مدیران رویکرد عقلانی به حوزه شهرستان داشته باشند و با توجه به اینکه تحریم‌ها شرایط را شکننده کرده است، تنها با همکاری همه‌جانبه می‌توان از مشکلات عبور کرد.

وی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام و خدمت به مردم، رسالت مهم امام جمعه است و وقتی گفته می‌شود نظام، منظور دولت و نظام است که همه در مجموع، نظام را تشکیل می‌دهند.

رضوانی‌نسب به اهمیت نقش کلیدی نماز جمعه اشاره کرد و افزود: فشارهای اقتصادی دشمن فقط مربوط به دولت نیست، بلکه دشمنان این اقدامات را علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می‌دهند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی که پیش از این امام جمعه موقت شهرستان زاهدان بود، به‌عنوان امام جمعه شهرستان زابل معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا که به‌مدت شش سال امامت جمعه این شهرستان را عهده‌دار بوده است، تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha