عشق حسین(ع) برمی‌چیند فاصله‌ها را ...
کد خبر: 3927889
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱

عشق حسین(ع) برمی‌چیند فاصله‌ها را ...

در یادداشت فعال رسانه‌ای سیستان و بلوچستانی آمده است: اگر هر سال فرصت پیاده روی اربعین برای سه میلیون ایرانی فراهم بود، امسال ۸۰ میلیون ایرانی قدم می‌زنند در حال و هوای اربعین؛ ای عاشق حسین(ع)، مبادا که حسرت فاصله تو را دلسرد کند؛ نگران مباش که هر چه فاصله افتاد، حب الحسین(ع) جمع می‌کند عشاق سینه سوخته را و برمی‌چیند این فاصله ها را.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در یادداشتی که احمد ملاشاهی، فعال رسانه‌ای و معاون سابق خبر صداوسیمای استان در اختیار این خبرگزاری قرار داده، آمده است: اربعین هم از راه رسید و پای ما به کربلا نرسید.

در اربعین‌های گذشته، دشمن به هر شایعه، فریب، تهدید و حتی انفجار دست می‌زد تا عاشقان اباعبدالله(ع) را از حرکت به سمت کربلا بازدارد، اما امسال همه این موانع بر دوش ویروسی منحوس افتاده است.

ویروس کوچک کرونا ما را به حفظ فاصله واداشته است، اما این فاصله‌ها نمی‌تواند دوری را بر ما تحمیل کند. به ویژه وقتی پای عشق حسین(ع) در میان باشد.

این پیام ما به گوش اربابان استکبار و دشمنان اهل بیت(ع) برسد که امسال، ما نرفته «اربعینی» می‌شویم و قدم نزده کربلایی می‌شویم.

هر سال با کفش و کوله پشتی به پیاده روی اربعین می‌رفتیم، اما امسال تماما با پای دل به اربعین می‌رویم، حیف است مسیر کاروان کربلا را با پا رفت، این مسیر، جای قدم گذاشتن دل‌هاست.

موکب‌های مسیر نجف تا کربلا امسال برای ما از جنس زمینی نیست؛ چای و شربت و طعام برای مسافران زمینی است، اما برای آن‌که سیر معنوی دارد، پذیرایی از جنس مائده‌های آسمانی است.

اگر هر سال فرصت پیاده روی اربعین برای سه میلیون ایرانی فراهم بود، امسال اما، ۸۰ میلیون ایرانی قدم می‌زنند در حال و هوای اربعین. در این میان، مبادا که از کاروان جا بمانی. مبادا شک و تردید، تو را از غافله عشاق حسین(ع) جا بگذارد.

حسرت فاصله و مانع تراشی ویروسی منحوس، تو را دلسرد نکند؛ نگران مباش که هر چه فاصله افتاد، حب الحسین(ع) جمع می‌کند عشاق سینه سوخته را و برمی‌چیند این فاصله ها را.

انتهای پیام
captcha