رئیس مجلس وارد سیستان شد
کد خبر: 3928939
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

رئیس مجلس وارد سیستان شد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به همراه جمعی از رؤسای کمیسیون‌های مختلف مجلس وارد استان شده بود، پس از بازدید از شهرستان‌های کنارک، چابهار و ایرانشهر، صبح امروز، سه‌شنبه ۲۲ مهرماه وارد منطقه سیستان شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به همراه جمعی از رؤسای کمیسیون‌های مختلف مجلس وارد استان شده بود، پس از بازدید از شهرستان‌های کنارک، چابهار و ایرانشهر، صبح امروز، سه‌شنبه 22 مهرماه وارد منطقه سیستان شد.

بنا به گفته مسئولان فرمانداری شهرستان زابل، بازدید از طرح 46 هزار هکتاری انتقال آب به اراضی دشت سیستان، بازدید از مناطق حاشیه شهر و همچنین سرکشی از چاه‌های ژرف که جهت رفع مشکل کم‌آبی سیستان در حال آزمایش است، از مهم‌ترین برنامه‌های وی در این منطقه است.

رئیس مجلس که در یک سفر سه روزه، مهمان مردم استان سیستان و بلوچستان شده است، سفر خود را روز گذشته از شهر فرودگاهی چابهار آغاز کرد، سپس ضمن بازدید از مناطق حاشیه‌نشین چابهار، بیمارستان ایرانمهر، مدرسه شهید مطهری و مرز کوهک سراوان، به ایرانشهر رفت و در کارخانه بافت بلوچ این شهرستان حضور یافت.

ادامه نظارت میدانی رئیس مجلس در سیستان و بلوچستان، طی امروز و فردا در شهرستان‌های خاش، زابل و زاهدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha