کتاب «محمد در تورات و انجیل» در آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود
کد خبر: 3929656
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

کتاب «محمد در تورات و انجیل» در آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود

کتاب «محمد در تورات و انجیل»، جدیدترین اثر انتشارات کتاب جمکران، با همکاری به‌نشر در آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود.

«محمد در تورات و انجیل» در آستان قدس رضوی رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا، «محمد در تورات و انجیل» کتابی است کم‌نظیر در معرفی و اثبات حقانیت حضرت محمد(ص) که به قلم اسقف کلدانی بیش از ۸۰ سال پیش نوشته شده است. اهمیت این کتاب در اثبات اسلام و پیامبر اکرم(ص) با حقایق مکتوم و اسراری آسمانی است که در تورات و انجیل فعلی اهل کتاب موجود است و پروفسور عبدالاحد داوود سرکشیشی محقق با تسلط به زبان‌های گوناگون و تحقیقات عمیق برای اولین بار به آن‌ها دست یافت و مجموعه کشفیات خود را به رشته تحریر درآورد.
 
وی پس از آن از تمام مقامات بالای کلیسایی خویش استعفا داد و مسلمان شد. کتاب به زبان انگلیسی نگارش یافت و پس از آن مورد اقبال گسترده قرار گرفته و به زبان‌های مختلف ترجمه شد. ترجمه فارسی آن ۳۸ سال پیش به قلم فضل‌الله نیک‌آیین به بازار نشر آمد.
 
انتشارات جمکران به جهت بدیع بودن کتاب و نیاز روزافزون به بیان حقانیت و شأن والای پیامبر اسلام و همچنین ارائه نمونه‌ای مستند از اثبات تحقق پیش‌گویی‌های کتب آسمانی پیشین، این اثر را با ویرایش و اصلاحی فنی بازنشر کرده است. در نسخه جدید «محمد در تورات و انجیل» علاوه بر اصلاح اشکالات چاپی، ۲۵۰ پاورقی به کتاب افزوده شده و رسم‌الخط دقیق متون کتب باستانی و منبع (زبان عبری و لاتین) ارائه شده است.
 
این کتاب ارزشمند مقارن با پایان ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و در فضای ملکوتی آستان قدس رضوی، صحن قدس و در برنامه رواق حکمت رونمایی خواهد شد. رواق حکمت از سری فعالیت‌های آستان قدس در گسترش و تبلیغ فرهنگ کتاب بوده که در دهه آخر صفر اجرا شده و رونمایی از «محمد در تورات و انجیل» حسن ختام آن خواهد بود.
 
یادآور می‌شود؛ «محمد در تورات و انجیل» آخرین اثر انتشارات کتاب جمکران با همکاری روابط عمومی انتشارات به‌نشر، امروز، شنبه ۲۶ مهرماه، ساعت ۱۸ تا ۱۹ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین الهی خراسانی، از اساتید حوزه علمیه مشهد، در صحن قدس آستان قدس رضوی رونمایی و معرفی می‌شود.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیرکو محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۱:۳۳
0
2
فایل pdf این کتاب رو میشه دانلود کرد ؟
با تشکر فراوان
captcha