سیاه‌ترین روز کرونایی در کشور با مرگ ۳۳۷ نفر ثبت شد
کد خبر: 3930153
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

سیاه‌ترین روز کرونایی در کشور با مرگ ۳۳۷ نفر ثبت شد

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی چهار هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا، از مرگ۳۳۷ نفر در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

سیاه‌ترین روز کرونایی در کشور با مرگ ۳۳۷ نفر ثبت شدبه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی چهار  هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۴ هزار و ۶۳۱ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۳۱ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۷۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام
captcha