طرح «طوبی» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3930218
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

طرح «طوبی» در یزد اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح «طوبی» با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در مراکز خرید استان خبر داد.

طرح «طوبی» در یزد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد 28 مهرماه در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط اربعین امام حسین (ع) و دهه آخر صفر، هفته ناجا که طبق تقویم رسمی کشور در روز ۱۳ مهرماه بود امسال از ۲۷ مهرماه آغاز شد.

وی عنوان کرد: ۱۲۴ برنامه محوری در استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود که ۹۰ درصد این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و بقیه در حوزه عمرانی است.

بهدانی‌فرد؛ دیدار با ائمه جمعه استان یزد و خانواده شهدا، جانبازان و بازنشستگان ناجا، عیادت از بیماران، تجلیل از مدافعان سلامت، افتتاح مرکز آموزشی سربازان و … را از جمله برنامه‌های این هفته دانست و از اجرای طرح طوبی در مراکز خرید یزد خبر داد و گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اجرا می‌شود.

وی از راه اندازی قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش در سطح ملی خبر داد و یادآور شد: این قرارگاه در استان یزد نیز تشکیل شد و گرچه در یزد کمتر با بحث اراذل و اوباش مواجه هستیم اما افراد شرور شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد از وقوع چند فقره زورگیری و ورود افراد به منزل افراد مسن و به سرقت بردن طلا و جواهرات آنها خبر داد و بیان کرد: مجرمان در کمترین زمان ممکن توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی همچنین از استقرار پلیس در بافت قدیمی شهر یزد خبر داد و افزود: به منظور مقابله با هنجارشکنی و بی حجابی و ایجاد مزاحمت برای افراد، پلیس به صورت موقت در بافت تاریخی مستقر شده و در صدد ایجاد فضایی در شأن پلیس برای استقرار دائم نیروها به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی هستیم.

انتهای پیام
captcha