توزیع 250 هزار ماسک بین هیئت‌های مذهبی سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3948032
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

توزیع 250 هزار ماسک بین هیئت‌های مذهبی سیستان‌وبلوچستان

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: طی ایام فاطمیه، بیش از 250 هزار ماسک و یک‌هزار افشانه مواد ضدعفونی کننده میان هیئت‌های مذهبی سیستان‌وبلوچستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام ایوب میرخانی، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: طی ایام فاطمیه و به‌منظور حفظ سلامت مردم، بیش از 250 هزار ماسک و یک‌هزار افشانه مواد ضدعفونی کننده میان هیئت‌های مذهبی سیستان‌وبلوچستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقلام بهداشتی عمدتاً در شهرستان‌های جنوب استان توزیع شده است، افزود: جلسات عزا باید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و افرادی بر این مسائل نظارت داشته باشند.

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق اظهار کرد: هدف از توزیع اقلام بهداشتی، حفظ سلامت مردم بود، بطوری که از یک طرف، کمبود این اقلام مانع برگزاری جلسات عزای فاطمی نشود و از سوی دیگر، مبادا عدم برخورداری از امکانات بهداشتی، سلامت مردم را به مخاطره اندازد.

میرخانی بیان کرد: در این شرایط سخت کرونایی، وظیفه سنگینی بر عهده نیروهای مؤمن و هیئتی است؛ برگزاری مناسب و سالم مراسم، زمینه استمرار چنین جلساتی را فراهم می‌کند و در مقابل، هرگونه سهل انگاری در برگزاری مطلوب جلسات مذهبی به تعطیلی بیشتر این مراسم منتهی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha