بهره‌مندی ۵۴ هزار نفر از آموزش‌های هلال‌احمر سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4005453
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

بهره‌مندی ۵۴ هزار نفر از آموزش‌های هلال‌احمر سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: امسال افزون بر ۵۴ هزار نفر در قالب ۱۶۸ دوره آموزش‌های هلال احمر را در این استان فرا گرفتند.

بهره‌مندی ۵۴ هزار نفر از آموزش‌های هلال‌احمر سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی خود یکی از حادثه خیزترین نقاط کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: آموزش نقش بسزایی در بالا بردن سطح آگاهی مردم درمقابله با بلایای طبیعی و کاهش اثرات بلایا دارد براین اساس برنامه‌های آموزشی متنوعی از سوی هلال احمر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در تلاش است آمادگی افراد را در مقابل خطرات حوادث و سوانح افزایش دهد تا شاهد ارتقای سطح تاب‌آوری جامعه باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های آموزشی امسال به صورت تخصصی در قالب کمکهای اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و مهارتهای پایه داوطلبی و تخصصی و مربیگری و همچنین دوره های ضمن خدمت ارائه شده است.

وی اضافه کرد: اجری برنامه‌های آموزشی مناسبتی و مذهبی و خاص با مشارکت افزون بر ۵۰ هزار نفر از دیگر فعالیت‌های حوزه آموزش و پژوهش در راستای ارتقای سطح تاب‌آوری جامعه بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
captcha