همه مردم وظیفه دارند برای پیشگیری از شیوع کرونا واکسن بزنند
کد خبر: 4005544
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
رئیس‌جامعه مدرسین حوزه‌علمیه قم:

همه مردم وظیفه دارند برای پیشگیری از شیوع کرونا واکسن بزنند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جانفشانی کادر درمان در طول دو سال اوج بیماری کرونا تصریح کرد: در شرایطی که نزدیک‌ترین افراد در کنار بیماران خود قرار نمی‌گرفتند، این پزشکان و پرستاران جان بر کف و متعهد بودند که به یاری بیماران شتافتند و مرهم درد آن‌ها بودند.

به‌ گزارش‌ خبرنگار ایکنا، آیت‌الله‌ سیدهاشم‌ حسینی‌ بوشهری، رئیس‌ جامعه‌ مدرسین حوزه‌ علمیه قم عصر امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهارکرد: همه مردم وظیفه دارند، برای پیشگیری از شیوع کرونا واکسن بزنند.

دبیرشورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و پزشکان با اشاره به آیات و روایات، حفظ جان را واجب دانست و گفت: امروز یکی از وسیله‌های حفظ سلامتی واکسیناسیون علیه کروناست که همه باید در آن مشارکت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز کرونا، سبک زندگی مردم را در دنیا تغییر داده و همه نگران آینده این بیماری هستند و جامعه علمی بهترین راه غلبه بر این ویروس منحوس و ناشناخته را انجام واکسیناسیون می‌داند.

رئیس‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ویروس کرونا را بیماری نادر در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: بیماری‌های مختلفی مانند؛ وبا، کزاز و سایر این بیماری‌ها در دنیا وجود داشته که با واکسیناسیون و با اقدام دانشمندان ریشه‌کن شده است.

وی همچنین از حضور گروه‌های جهادی به ویژه طلاب جهادگر در امر یاری‌رسانی به کادر درمان و بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین از دولت جدید که برای گسترش واکسیناسیون و واردات واکسن مورد نیاز اقدامات بزرگ و جهادی انجام داد، قدردانی کرد و گفت: امروز به برکت فعالیت‌های جهادی دولت، شرایط خوبی در حوزه درمان و واکسیناسیون به وجود آمده و مردم نسبت به درمان و فعالیت‌های کادر درمان امیدوارتر شده‌اند.

انتهای پیام
captcha