ثبت دمای ۴۰ درجه در زرآباد در بیست و چهارمین روز پاییز
کد خبر: 4005636
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

ثبت دمای ۴۰ درجه در زرآباد در بیست و چهارمین روز پاییز

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه‌روز گذشته زرآباد با دمای ۴۰.۳ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شد.

دمای ۴۰ درجه زرآباد هوای زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان،‌ محسن حیدری، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر ثبت دمای ۴۰ درجه در زرآباد در بیست و چهارمین روز پاییز، گفت: پس از زرآباد شهرهای قصرقند با دمای ۳۹.۳، راسک ۳۸.۸ و نیکشهر با ۳۶.۵ در رده‌های بعدی گرمترین شهرهای استان در شبانه‌روز گذشته قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همانطور که انتظار می رفت به صورت موقت دمای هوا در مناطق شمال استان افزایش یافت به طوریکه صبح امروز دمای زابل با حدود ۹ درجه افزایش نسبت به ۷۲ ساعت قبل به ۱۵.۵ درجه سلسیوس رسید.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی در روزهای پیش‌رو نوسانات دمایی طول روز مهمترین اتفاقات جوی پیش روی استان است.

حیدری گفت: انتظار می‌رود از سه‌شنبه افزایش نسبی دما در استان روی دهد و چهارشنبه در مناطق مرکزی و غرب استان وزش باد به نسبت شدید از سمت جنوب غرب رخ خواهد داد. هم‌چنین دمای هوای زاهدان در روزهای آینده با بیش از ۲۰ درجه نوسان روزانه در بین سردترین دما و گرمترین دما، حدود ۵ تا ۲۹ درجه سلسیوس باشد.

وی در پایان اظهار کرد: صبح امروز زاهدان با دمای ۵.۵ درجه سلسیوس سردترین شهر استان شد و چهارشنبه و پنجشنبه دریای به نسبت مواج است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha