اهدای بیش از ۱۷۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 4005790
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

اهدای بیش از ۱۷۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان سیستان‌ و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۱۷۰۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

جهیزیه نیازمندان سیستان‌ و بلوچستان کمیته امدادبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، رمضان پودینه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان، گفت: یکی از خدمات حمایتی برجسته کمیته امداد حضرت امام(ره) برای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج در میان جوانان، اعطای جهیزیه و هزینه کمک به امر ازدواج جوانان تحت پوشش است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت : در این راستا، طی شش ماهه نخست امسال، بیش از ۱۷۰۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت، تعداد ۳۲ سری جهیزیه نیز اهدایی بوده که ۲۵ سری از سوی سپاه پاسداران و ۷ سری نیز از سوی مؤسسات خیریه اهدا شده است.

پودینه بیان کرد: در بحث درمان نیز طی شش ماهه نخست سال، تعداد ۱۱ هزار و ۷۰۰ کودک دچار سوءتغذیه و بیش از ۸ هزار مادر در قالب طرح ارتقای سلامت مادران، بن کارت آنان به مبلغ صد هزار تومان ماهیانه شارژ شد تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد، سبد غذایی تهیه کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: در این مدت، بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال بابت فرانشیز و همچنین حق نگهداری از بیماران زمین‌گیر به مددجویان سطح استان پرداخت شد که ۸ هزار و ۷۹۱ مددجو از این خدمات بهره‌مند شدند.

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha