شرط تحقق یک جامعه آرمانی وابسته به خانواده است
کد خبر: 4005801
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

شرط تحقق یک جامعه آرمانی وابسته به خانواده است

استاندار گلستان گفت: شرط تحقق یک جامعه آرمانی خانواده است که امروزه ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی و حاشیه‌نشینی از بطن خانواده‌ها رواج پیدا کرده است.

ارسالی یکشنبه//خانواده؛ شرط تحقق یک جامعه آرمانیبه گزارش ایکنا از گلستان، هادی حق‌شناس، استاندار گلستان در افتتاح مرکز راهبردی تعالی خانواده که امروز، 25 مهرماه در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: شرط تحقق یک جامعه آرمانی خانواده آرمانی است. امروزه  ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی در بطن خانواده شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خانواده مبدا همه تحولات یک جامعه آرمانی است و اگر این نهاد با کیفیت باشد جامعه باکیفیت خواهد بود، تصریح کرد: هزینه‌های بسیاری را برای خانواده‌های که دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند در نظر گرفته‌ایم اما هزینه‌هایی را برای تحکیم بنیاد خانواده اختصاص نمی‌دهیم. باید آسیب‌های اجتماعی را به طور ریشه‌ای بررسی و برای آنها راه حل‌های مناسب اتخاذ کرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه مبنا، خانواده ایده آل است و بنا به دلیل اقتصادی و غیراقتصادی کاهش تولد باعث افزایش جمعیت سالمندی می‌شود، افزود: امروز توجه و مراقبت از خانواده‌ها امری واجب است و اگر خانواده‌ای آسیب ببیند آسیب ناشی از آن به دیگر خانواده‎ها و افراد جامعه نیز سرایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha