نداجا برای ارتقای سطح رفاه و فرهنگ مردم هرمزگان ایستاده است
کد خبر: 4005842
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
دریادار ایرانی:

نداجا برای ارتقای سطح رفاه و فرهنگ مردم هرمزگان ایستاده است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش برای ارتقای سطح رفاه و فرهنگ مردم هرمزگان و سیستان و بلوچستان ایستاده است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز، 25 مهرماه، در دیدار با «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، به مناسبت سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: حضور کارکنان جان‌برکف نیروی دریایی راهبردی ارتش در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور از عوامل اصلی زدودن چهره محرومیت و آبادانی از شهرها و روستاهای ساحلی خلیج‌فارس و دریای عمان است.

وی افزود: نداجا برای ارتقای سطح رفاه و فرهنگ مردم هرمزگان و سیستان و بلوچستان ایستاده است و در حوزه آموزش جوانان محروم این مناطق، با تأسیس هنرستان‌های تخصصی دریایی و اولویت استخدام دانش‌آموختگان این هنرستان‌ها در نیروی دریایی، گام‌های مؤثری برداشته است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به تقارن سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش با آغاز امامت امام زمان (عج)، تصریح کرد: حضور روحانیان مستقر در ارتش برای فرهنگ‌سازی و بالا بردن سطح معنویت مردم در مناطق محروم از برکات تأسیس این سازمان انقلابی در ارتش است.

دریادار ایرانی عنوان کرد: فرصت خدمت به مردم بسیار مغتنم است و در همین راستا آمادگی نداجا برای ساخت مدرسه در مناطق محروم و برپایی درمانگاه برای خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های نیروی دریایی ارتش در کنار تولید امنیت مرزهای دریایی ایران اسلامی است.

انتهای پیام
captcha