عاملان تیراندازی در زابل به دام افتادند
کد خبر: 4005929
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

عاملان تیراندازی در زابل به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس این شهرستان خبر داد.

تیراندازی در زابل پلیس زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمد ثمره‌حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان زابل،‌ گفت: در پی تیراندازی و ایجاد رعب وحشت برای شهروندان در روستای گلمیر شهرستان زابل، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی، به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان زابل قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و گشت‌زنی‌های نامحسوس، موفق شدند در کمترین زمان ممکن عاملان تیراندازی را که ۲ نفر بودند، در اقدامی غافلگیرانه و قبل ازهرگونه عکس العملی دستگیرکنند.

ثمره‌حسینی تصریح کرد: دربازرسی از منزل این افراد که بین ۲۷ تا ۳۰ سال سن داشتند یک قبضه اسلحه شکاری بکار رفته در تیراندازی‌ها کشف و طی بازجویی به عمل آمده این افراد دستگیر شده به تیراندازی‌های غیر مجاز و رعب و وحشت شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در خاتمه با بیان اینکه، متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تأکید کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

منبع:‌باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha